ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ

ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ

1. Στις 23 Απριλίου 2010 η Ελλάδα ομολόγησε τη χρεωκοπία της.
2. Η Κυβέρνηση απεμπόλησε την κυριαρχική εξουσία, παραχωρώντας την σε ξένους ειδικούς, υπάλληλους ξένων οργανισμών, και πολιτικούς άλλων χωρών.
3. Η ευθύνη για τη θλιβερή κατάντια της χώρας βαρύνει εξ αδιαιρέτου όλο το πολιτικό σύστημα.
4. Αναλαμβάνουμε πρωτοβουλία να καταγγείλουμε στον Ελληνικό Λαό τους υπεύθυνους και να προτείνουμε ιδέες και λύσεις που θα οδηγήσουν στην έξοδο από το τέλμα.
5. Αναζητούμε τα αίτια της κακοδαιμονίας ήδη στη δημιουργία του Νεοελληνικού Κράτους από τους Βαυαρούς. Το Σύστημα που μας επιβλήθηκε ήταν καταπιεστικό και πολιτιστικά ξένο.
6. Στόχος μας είναι μια Νέα Απελευθέρωση, με Νέο αληθινά Δημοκρατικό Σύνταγμα, που θα υιοθετηθεί από μια Συντακτική Εθνοσυνέλευση.
7. Θα επιδιώξουμε τη θεσμοθέτηση ενός Συστήματος βασιζόμενου στο τρίπτυχο: Περιορισμένο Κράτος, Δημοσιονομική Υπευθυνότητα, Ελεύθερες Αγορές.
8. Πιστεύουμε στις τρεις μεγάλες αρχές της κλασσικής οργάνωσης της κοινωνίας σε κράτος: Ισονομία, Αξιοκρατία, Ελευθερία.
9. Στοχεύουμε σε ένα κράτος εγγυητή της ζωής, της αριστείας, της περιουσίας, της ανεμπόδιστης ενέργειας, της αβίαστης επιλογής και ελεύθερης πρόσβασης παντού, των ίσων ευκαιριών, της αναλογούσας ευημερίας και της επιδίωξης της μέγιστης αυτοπραγμάτωσης και της ευδαιμονίας των ατόμων.
10. Θεωρούμε κυριαρχικό το δικαίωμα της κοινωνίας να αλλάζει ριζικά το σύστημα διακυβέρνησής της όταν αυτό δεν επιτελεί τον εγγενή σκοπό του.

Τετάρτη, 6 Φεβρουαρίου 2013

Η ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ ΤΟΥ ΑΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ


ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Λ. ΠΙΕΡΡΗΣ
Η χώρα και η Κοινωνία ευρίσκεται ενώπιον μιας φοβερής συνωμοσίας.
Η συνωμοσία είναι ανάλογη mutatis mutandis της συνωμοσίας που περιγράφει ο Θουκυδίδης και την οποία θεωρεί αιτία της πτώσης της Αθήνας κατά τον Πελοποννησιακό Πόλεμο.
Η αναλογία εδράζεται σε τρία βασικά σημεία. Τα άλλα είναι βεβαίως του ύψους (τότε) και του βάθους (τώρα).
Τα τρία σημεία είναι:
1/ Η συνωμοσία εξυφαίνεται από την ολιγαρχία.
2/ Η συνωμοσία στηρίζεται στην συνεργασία με τον εχθρό.
3/ Η συνωμοσία διεκπεραιώνεται με την εξαπάτηση, παγίδευση και τρομοκράτηση του Λαού.

Σήμερα η συνωμοσία εναντίον της κοινωνίας μας και της Ελλάδας εκπορεύεται από την στενή εσωτερική παρασιτική οικονομική ολιγαρχία της χώρας. Η ολιγαρχία αυτή έχει διαμορφώσει το Καθεστώς της χώρας: την διαπλοκή οικονομικής ολιγαρχίας, πολιτικής εξουσίας, μέσων μαζικής επικοινωνίας, και επίσημης ιεραρχίας των φεουδαρχικά δομημένων λειτουργιών της κοινωνίας οι οποίες έχουν υποταγεί στον βαθύ έλεγχο και καθοδήγηση του Κράτους του Καθεστώτος.
Εχθρός της χώρας και του Λαού είναι στην εποχή μας οι Ευρωπαϊκοί φορείς του Ευρωπαϊσμού, τόσο του Γερμανοκεντρικού όσο και του Γαλλοκεντρικού. Απλά τώρα υπερισχύει ο Γερμανικός Ευρωπαϊσμός. Και έτσι κύριος εχθρός μας είναι η Γερμανία. Μέχρις ότου (εάν ποτε) η
Γερμανία εγκαταλείψει τον α-νόητο αλλά εγγενή Ευρωπαϊσμό που την κατέστρεψε και την καταστρέφει.
Η συνωμοσία θαλαμηπολείται από το αχρείο πολιτικό κατεστημένο και την Κυβέρνηση Quisling του Καθεστώτος Κατοχής της χώρας.
Και μεθοδεύεται επικοινωνιακά με την προπαγάνδα από τα απολύτως ελεγχόμενα και εξωνημένα δημοσιογραφικά ΜΜΕ και
δημοσκοπικοεπικοινωνιολογικά γραφεία. Με την συνέργεια η ανοχή των δοτών ιεραρχιών όλων των βασικών λειτουργιών του Κράτους (Δημόσια Διοίκηση, Σώματα Ασφαλείας, Εκκλησία, Ακαδημαϊκό Σύστημα, Ένοπλες
Δυνάμεις, Δικαιοσύνη).
Η συνωμοτική μέθοδος βασίζεται στην ασύστολη και χυδαία προπαγάνδα με στόχο την παραπλάνηση, αποπροσανατολισμό και εκφοβισμό του Λαού. Βασικό στοιχείο το σύνθημα «ή εμείς ή το χάος και ο όλεθρος». Με φονταμενταλιστική ιδεοληψία προβάλλεται ο δρόμος του Καθεστώτος ως η μόνη οδός. Και έτσι η οδός της απωλείας βαφτίζεται οδός της σωτηρίας. Και ο αντίπαλος, η ριζικά διαφορετική πραγματική λύση δαιμονοποιείται, χειρότερα, διαβάλλεται παντοειδώς.
Στις διαβολές του καθεστώτος οι Δημιουργοί της Κοινωνίας απαντούμε με το φώς της αλήθειας. Και προβαίνουμε με φρονιμάδα στους οικείους συνδυασμούς με τις δυναμικές που συγκλίνουν στην αλήθεια του όντος, και συνεπώς στην δύναμη του Ελληνισμού.
Ξέρουμε, η σωτηρία της χώρας και της κοινωνίας και η σωτηρία του καθεστώτος είναι αντιφατικά πράγματα. Η σωτηρία μας περνάει από την καταστροφή του καθεστώτος. Για να εξέλθουμε από τον λαβύρινθο στον οποίο μας εγκλώβισε το καθεστώς πρέπει να σκοτώσουμε με τον Θησέα το τέρας που μας πίνει το αίμα, τον Μινώταυρο, το καθεστώς. Η μνηστηροφονία είναι επί θύραις. Και η νέα ζωή μετά.
Το πνεύμα του Οδυσσέα είναι εδώ, γύρο μας, παρόν. Ενδύεται, τώρα όπως τότε, τα ράκη του βιοπαλαιστή που μάταια το καθεστώς πάσχισε να κάνει ψυχικά εξαρτηματικό του. Ήρθε η ιερή ώρα της άγιας εκδίκησής του ταλαίπωρου δημιουργού. Αλλοίμονο στους Μνηστήρες. Το πνεύμα του Αχιλλέα είναι εδώ, γύρο μας, παρόν. Ενδύεται την ένδοξη μορφή της νεότητας που μάταια το καθεστώς πασχίζει να εξαγοράσει την όμορφη αναρχία της. Ήρθε η ιερή ώρα της άγιας εκδίκησης της αριστείας. Αλλοίμονο στους Αγαμέμνονες. Θα γκρεμίσουν οι ίδιοι αυτό για το οποίο μοχθούν ποταπά. Και θα έχουν ατιμωτικό τέλος, σφαγιασμένοι από τους δικούς τους.
Η τρομοκρατία του Καθεστώτος δεν θα περάσει.
Ρήγμα αγεφύρωτο χάσκει μεταξύ Κοινωνίας και Καθεστώτος. Δεν
πρόκειται για διάσταση των μερών της κοινωνίας μεταξύ τους, πολύ περισσότερο δεν πρόκειται για διχασμό της κοινωνίας όπως απειλούν γαυγίζοντας τα σκυλιά του καθεστώτος. Στο παρελθόν επανειλημμένα το Καθεστώς επέζησε προκαλώντας με απάτη ψευδεπίγραφο διχασμό στην κοινωνία. Τώρα έχουμε μάθει και το ένστικτο των μεγάλων αριθμών είναι αδιάστροφο. Πάσα η Κοινωνία στέκεται απέναντι στο Καθεστώς. Η ταπείνωση που μας επέβαλλε είναι το ξέκαμά του.
Εργάτες και βιομήχανοι, βιοτέχνες και δημόσιοι υπάλληλοι, επαγγελματίες και επιστήμονες, έμποροι και αγρότες, πάντες οι χρήσιμοι και οι παλαίμαχοι, οι ενεργοί και οι αδύνατοι, σύσσωμο το πλήρωμα του λαού του έθνους έχουμε ένα θεμελιώδες, κοινό συμφέρον: την εξαφάνιση του καθεστώτος της ντροπής, της ατίμωσης και του ολέθρου. 
Λύση υπάρχει μόνο εκτός καθεστώτος. Λύση δίκαιη και φρόνιμη, σοφή και επαναστατική, λύση του Λόγου και του Ελληνισμού.
Το καθεστώς σφαδάζει. Τρέμει από πανικό. Φυσικά και κάνει τον σκληρό: από θεοβλάβεια και αδυναμία. Φυσικά και παραβιάζει το πνεύμα της δημοκρατίας και του κράτους δικαίου, καθώς και αυτό το γράμμα του συντάγματος και των νόμων: από φρενοβλάβεια στο αδιέξοδό του.
Φυσικά και έχει προδοτικά και δοσιλογικά παραδώσει την εθνική
ανεξαρτησία δούλη του εχθρού: από έσχατη απαξίωση και ουτιδάνεια.
Φυσικά και έχει δείξει τον πραγματικό του εαυτό, ότι είναι σαν τα
Καθεστώτα του Καντάφι, του Μουμπάρακ, του Άσσαντ: συμπεριφέρεται όλο και περισσότερο όπως αυτά στο τέλος τους. Επίκειται η ληξιαρχική πράξη του θανάτου του. Το έχουν εγκαταλείψει όλοι όσοι έχουν σημασία μέσα και έξω από την χώρα.
Η αντιπαράθεση κοινωνίας και καθεστώτος είναι απόλυτη. Και είναι έτσι και αλλιώς αδύνατο να υπερισχύσει ποτέ καθεστώς επί της κοινωνίας. Η κοσμική τάξη και οι Εριννύες φροντίζουν για αυτό.
Τούτο εδώ όμως επιπλέον το αποτρόπαιο καθεστώς έχει κάνει τον
εξευτελισμό στρατηγική επιβίωσής του. Έχει αναγκασθεί από την ίδια την αρρωστημένη αναξιότητά του να ερείδεται πάνω στην εσωτερική και εξωτερική ουδένεια, αδυναμία, ασθένεια. Για αυτό επεχείρησε να μετατρέψει ένα προνομιούχο λαό δημιουργών σε προστατευόμενη πελατειακή αγέλη της φεουδαρχίας του. Και για αυτό έχει επιλέξει τον θνήσκοντα Ευρωπαϊσμό σαν στρατηγικό εταίρο του, δηλαδή σαν κύριο και εξουσιαστή του.
Το καθεστώς χρειάζεται μια μικρή και ασήμαντη Ελλάδα ως όρο της ύπαρξής του. Η ταπείνωση της χώρας και της κοινωνίας είναι συνθήκη της κίβδηλης ζωής του.
Το Καθεστώς Κατοχής της χώρας μπορεί να διαρκεί μόνο μετατρέποντας την Ελλάδα σε στάβλο του Αυγεία.
Το πνεύμα του Ηρακλή είναι εδώ, γύρο μας, παρόν, δρών. Ενδύεται την μορφή των πνευματικών και σωματικών μόχθων και άθλων εναντίον των δυνάμεων της ουσιαστικής ανομίας που ποζάρουν με την κορόνα του ανενεργού νόμου του ανίκανου Ευρυσθέα. Το πνεύμα του Ηρακλή στην σφριγώσα δύναμη των ανδρών και γυναικών του λαού μας θα εκκαθάρη την κόπρο του Αυγεία και θα ξεμαγαρίση την χώρα του Απόλλωνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: